Eskici777 Hanımlar yüzdeki hafif siyah tüyler sarartıcı kullanıyordum fakat emzirme dönemi kullanamadım. Bitkisel bir çözümü olan veya sarartıcı kullanılabılır mı bilgisi olan yazsın lütfen
Eskici777 Peri_sshh Sesu nun saratıcısıydı. Zaten bi sürünce bayagı gıdıyor kıl gibi degılde tüy gibi olduğu için yüzdekiler. Fakat şuan kullanmadım içeriği zararlı olabılır diye