Neseli5 Selam anneler, bebeğim 8 aylık, çoklu besin alerjimiz var, inanılmaz kaşıntımız var, zyrtec damla verdi doktor sizler nasıl kullanıyorsunuz, ne zaman veriyorsunuz, yan etkisi varmıdır?
biradamavisi Neseli5 yan etkisi uyku demişti doktor. Ama bizim oğlan katiyen uyumamıştı 😅 Zaten birkaç gün kullandık. Fayda sağlamamıştı bize alerjik nezle demişti ama ondan değilmiş.
-erCansu- Neseli5 ben şurup olarak kullanmıştım akşam veriyodum uyku yapıyor çnkü ama bi zaman sonra bünye alışıyor
MasalsMommy Neseli5 Ben de kullandım kızıma o ilacı. Kilosu kadar damlatıp suyun içinde veriyordum ben Ya da sütüne falan damlatıyodum bitireceği kadar koyup
okuyananne222 Neseli5 bebeğiniz kaç aylık bilmiyprum ama 1 yaş üstü ise her gün kahvaltısına 1 çay kaşığını geçmeyecek kadar yarım çay kaşığı da olur 1 yaş ise,,çörek otu ekleyin. Egzama sedef üst solunum yolu enfeksiyonu bronşit vb hastalıklsrın ilerlemwsinin önüne geçiyor. Ben kasımdan beri kullanıyorum her sabah. Bin şükür çocugum o zamandan beri hastalanmadı
Neseli5 okuyananne222 bebeğim 8 aylık günde 8 damla kullanın dedi doktor fazla geldi açıkçası, kaşıntısı olduğu için
Neseli5 cesuryurek valla başka yan etkisi olmasında, tadı kötü filan diye duydum siz. Nasıl veriyordunuz?
Neseli5 cesuryurek geçen hafta ciddi rahatsızlık geçirdik ailecek negatifti sonuç ama bilmiyoruz neyse, bebeğime calpol ve pedifen dönüşümlü verdim ateşi 39.7 ye çıkmıştı onu veresiye anamız ağladı, açmıyor ağzını püskütrüyor iğreniyor ağlıyordu, o yüzden ek gıdada şimdi sıkntı yaşıyoruz açmıyor ağzını o yüzden tedirginim bunda da öyle olacak diye başka birşey ile karıştırıp versek olmuyor sanırım
Neseli5 Nejlavrl yan etkisini gördünüz mü acaba? Birde çay kaşığı ile direk mi. Veriyorsunuz, tadı kötüymüşte bizim ilaç konusunda sıkıntılıda
Nejlavrl Neseli5 ben cay kaşığına damlatıyorum yok yan etkisini gormedim hic doktor alerjisi azarsa bu sekilde ver demisti ben cikarsa yüzünde falan boyle veriyorum 8 aylik oğlum
Neseli5 -erCansu- valla bende bugün vereceğim bakalım saat başı kalkar normalde, bizde uyku yapacak mı
Aslansmg Egzamalı bebeğim için kullandık fakat hiçbir etkisini görmedik zatiden damla daha faydalı oldu açıkçası
Aslansmg Neseli5 hayır sadece uyku yapıyor alerjiyi öteliyor kızarıklığı sadece biodermanın kremi geçirdi muhakkak sabah ve gece kullanın bebeğim kıpkırmızı geziyordu ne zaman o kreme başladık ve şükür geçti inanın denemediğim hiçbir krem kalmamıştı elde yapma bile kullandım sadece bioderma beyaz renk olan kremi