bende belden assagi uyusturularak oldum.. ve aylarca belden tut, parmaklarima, bileklerime, sac diplerime kadar her yerim agriyordu.. ilk aylarda uyandigimda el parmaklarimin bazilari uyusmus oluyordu.. sanirim hepsi dogumla alakali.. simdi neredeyse 1yil oldu.. bir kac aydir rahatim..