Nurylmz06 4.5 aylık bebeğim ve bizde öleyiz doktor normal diyor, büyük oğlum 19.5 aylık ve küçük bebeğimden gündüz çok uyuyor gece de ondan erken uyuyor çok fazla yoruluyorum sürekli kucak istiyor bitmiş haldeyim gece gündüz öyle bir ağlayışı var ki sanki etini koparıyorlar bir yeri mi ağrıyor acaba diyorum ama kucağa aldığım an bitiyor ağlaması ne zaman geçecek hatta geçecek mi bilmiyorum 🤷🏽♀️ Artık kollarımın ağrısı omuzlarıma vuruyor fıdık olacağım 😥