Iyı gunler guzel anneler smdı benim adetim duzensz oluyordu ama 1 ayfs gec gelse 4 gun kanamam geliyordu gecen ay mantar var due kadın dogma gttım ofa baktı gttıgımın sabahı adet olmusum baktı mantar var dedi antibiyotik fıtıl kremverdı neyse ben hormon ıcın kan verdim duzesız oluyor dıe sonra kanda bırsey ckmadı fakat cuma günü adet oldum aksama hao icince adetım kesildi pazartesi gttım oda adet gecene kadar hap ıcöe dedi ama benim adet cuma günü kesildi bu ay 5 gun gectı ki cumartesi günü oldum bugun 5 gun 5 gunde toplasnz 3 pet dılmamıstır ellerim karnım o kadar sıstı kı belım kopuyor bugün saglık ocagı na gttım ebede sana nolmus yuzun dahıl sısmıs dedı tansıyon dan dogum yaptım tansıyon 14 geldı yuksek acıle gt dedıgttım ama bz bakamayz pandemı kadın dogma gt felan geldı 2 hafta sonra randevu basına bole bırrse gelen var mı