Allah’a şükür 16 ay 12 günlük kızım var. Ama 10 gündür bana kök sokturuyor. 4 diş birden geliyor. Desteksiz uyuyor ama nasıl sancı yapıyorsa hep bağırarak kalkıyoruz. Sabahın 6 sında ayaktayız. 5 dakka da bir meme. Uyku saatleri şaştı. Yatirmasam hiç sesini çıkarmıyor ama ayakta uyuyor resmen.Tetagil kullaniyorum. Galiba o da etki etmiyor. 4 diş olunca. sizler neler uyguluyorsunuz anneler?