Bgmdrk Kızlar bebeğim 13günlük oldu, doğum kilosunu verdiği 7günde alması gerekiyomuş bizimki hala almadı ve sarılığımızda yüksek devam ediyo. Sizden tecrübelerinizi bekliyorum çokta güzel emziriyorum ama uyandırmam çok zor oluyo emzirmem için
inci1 Benim kızım ilk haftasında kilo vermişti sonraki bir haftada toparlandı emziriyordum sadece kilo kaybını öğrenince daha da dikkat ettim her istediğinde emzirdim siz de öyle yapın kilo alır inşallah 🙌