Ben kullanıyorum üç dört aydır. Odamız genellikle 22-23 derece arası değişiyor. İçine sadece yarım kol atlet(zıbın) giydiriyorum. Bizde terleme yok hatta ben ince bir pike beline kadar ortuyorum diğer türlü çok dönüp kendini uyandırıyor. O biraz bebeğe de bağlı bir durum, her bebek her derecede aynı tepkiyi vermiyor. Bebeğinizi gece emzirmeye kalktığınızda vücudunu bacaklarını kollarını vs. Kontrol edin. Sadece atlet/zıbın giydirin terlemesi olursa oda sicakligini bir tık düşünün usurse ya içini bir tık kalın yaparsiniz ya da benim gibi ince bir örtü örtebilirsiniz tabi bebeğiniz büyükse tavsiye ederim bunu. Allah korusun beşikte örtü, yorgan vs. bogulmalara sebep olabiliyor.