Annemkuzum12 bebegim 3 ay 20 gunluk atak hesaplamada atak 35 gubden oluusyor suan 10. gunde diyorr 4. ay atagi bu mu yoksa bu baska atak mii
adrmz54 Annemkuzum12 benim bebeğimde 3 ay 15 günlük bizde mi atak döneminde oluyoruz acaba bende tam 4. Ayda girecek saniyordum🤣
Mucizebebek03 Annemkuzum12 bugün 4 aylık olduk fena çok fena😂emzik verinec sakinleşiyor meme görünce basıyor çığlığı gazi var gibi ama aslında yok uykusu yok gibi ama aslında var🤣4 ay atağı çabuk bit yoksa intihar edecem 🤕🤕
Mustafayigitvebeytugannesi Annemkuzum12 aynı durumdayız benimde bebeğim 3 ay 20 günlük şuan ve sanırım ataklar yeni yeni başladı emmek istemiyo agliyo durmuyo huysuz.
Annemkuzum12 momma ay gercekden mi bende 4. ayda girecek saniyorum suan mama icmek istemiyor emmek istemiyor kasilip kaliyor agliyor bende gazi var saniyorum demek ki bu yuzden oyle mii
Sogancik momma Ya bu atak hesabı doğduğu tarihe gore mi yoksa doğması gereken 40. Hafta tarihe göre mi yapılıyor. 40. Haftaya göre daha atak dönemine var ama bence biz atak dönemindeyiz 🙄
momma Annemkuzum12 tam 4 aylık oldu bugün gündüz uykusu hiç yok arada mama reddi de var bu 1 ay suruyo en uzun atak dönemi ne yazık ki🙈🙈
Annemkuzum12 Sogancik internetten atak haftasi hesaplamadan hesaplama yap dedigibiz gibi olsa dogdugu gunu baz alarak hesaplama yapmazlar
momma Sogancik doğması gereken tarih baz alınıyor yani 40. haftası bebeğiniz. Sizin bebeğiniz ne kadarlık illa tam 4. ayında girecek diye bişey yok önceden başlıyor atak dönemi 🙈
Annemkuzum12 Mucizebebek03 😂😂😂yeminle tam bizi anlattin Allah yardimcimiz olsun gazamiz mubarek olsun 😂❤🌸
Mucizebebek03 Annemkuzum12 amin amin bakalım kim öle kim kala 😂16 gün çabuk geç bu günlere geldik şükür zafere ulaşacağımız gün gelecek inanıyorum ya ni umuyorum 🙄😘
Busemertt Annemkuzum12 çok günden oluşuyor büyük bi kara delik giren çıkamıyor 😂3 ten 5 e atlamanın bi yolu olsa keşke 😂
Busemertt Annemkuzum12 yok yani 4. Ayı atlasak anlamında dedim. Ama nerdeyse 3 buçuk aylıkken başladı 5. Aydayız huy değiştirdi ataktaki gibi huysuzluğu kalmadı ama nerde o tatliş oğlum 😂
Sblatc Zencefilll geliyor gelmekte olan. Benim 4.ay ramazana denk geliyo ben napıcam🤧 Rabbim sen ramazan hürmetine kolaylık ver😢
929621 Zaten bu atak 4. Ayı beklemeden geliyor bizimde öyle oldu 4. Ay boyunca devam ediyor taa ki 5. Aya girene kadar cok sükür sanırım bizim bitti gibi görünüyor darısı sizlerin basına