Demura oğlum 40 günlükken gitmiştik😂bir de 1 yaşındayken.40 günlük olduğunda çoğunlukla uyuyordu zaten ama zorlandığım kısımlar olmuştu ağladı fln.ama 1 yaşındayken daha keyifliydi.gündüz havuzda fln yorulduğu için akşam erkenden bebek arabasında uyuyordu dışardayken.tabi eşle başbaşa tatil gibi olmuyor illaki zorlukları oluyor ama zevkli geçiyor.gittiğiniz otel de önemli yemekleri fln.ben yemeklerden yedirmiştim meyve fln yedirdim takviye olsun diye kavanoz pürelerden almıştım sıkıntı olmadı güzel geçti.