Merhaba kızlar ailemde çok yakın biri 4 sene sonra tüp bebekle hamile kaldı şuan 20 haftalık. İkili testi güzel çıkmıştı. Geçen hafta doktora gittiğinde çok az suyunda azalma ve çok küçük bir de köşede kanama var demiş doktor ama sıkıntı yok demiş. Bu haftaki kontrolde de bağırsakta küçük bir parlama görmüş çok düşük bir ihtimal de olsa down sendromu olabilir demiş. Haftaya detaylı ultrason a girecek ama ben çok üzüldüm. Var mı başına gelip de sonucu temiz olan