Deletedmom_105 Neden acaba,ortadan yarık gibi,kırık gibi..elime değdirdiğimde kesik gibi geliyor….ağzına sert cisimler almasın dşye dikkat etmeye çalışıyorum.. bilgisi olan var mı 🥺
Ayseege6156 Deletedmom_105 yeni mi çıkıyor ? Hala damağın içerisindeyse yeni patladıysa normal canım öyle oluyor ve aşırı keskin oluyor
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom_105 canım daha dişleri çıkmamış ki tam çıkıyor işte uzayacak daha 😂 Allah seni gülesim geldi
Deletedmom_105 Mommysharkdoodoodoodoo tam çeksem atacamda,inan kırık gibi görünüyor, bilemedim kızzz amannn🤣🙈
Mommysharkdoodoodoodoo Ama çok tatlı o dişleri 😍 minnacık kıyamam ya oğlumun dişlerinin ilk çıktığı zamanlar geldi aklıma
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom_105 oyy bal yanak ♥️ maşallah 🧿 merak etme gayet normal çıkıyor keskin olması da normal etini bile koparır daha aşınmadı çünkü
Deletedmom_105 Mommysharkdoodoodoodoo evett,bal yanaklıyız 🥰😍 teşekkür ediyoruzz canımız teyzemizzzz,içim rahatladı ❤️
Deletedmom_105 Kumruu evettt,saçlıydı 🙈😍ben bide hindistan cevizi yağı ile badem yağını karıştırıp banyo öncesi sürüp bekletirim..çok sağlıklı ve gür oldu iyice🥰
Kumruu Deletedmom_105 iyi fikirmiş biz şu ara konakla uğraşıyoruz ondan kurtulunca denerim bu dediklerinizi teşekkürler 🥰🥰