Emzikten olduğunu sanmıyorum vardır Bi derdi bebişin mutlaka hiç birşeyi sebepsiz yapmıyorlar kendini en fazla bu şekilde ifade ediyor sıcak Bi banyo yaptırıp masaj yapın ve şarkı ninni ne olursa artık onunla konuşarak deneyin bu günler geçecek ve bu zor dediğim de ne basit bişeymiş neden bu kadar tela yapmışım diyeceksiniz bende de meme Red Di oldu mama başladım ikisi bir gitti sonra mamayı bıraktım ek gıda dönemi geldiği için içiniz nasıl rahat edecekse o şekilde yapın