neslihanyildiz Hanımlar havalar ısınmaya başladı bende kızımla dışarı çıkmak istiyorum şu an 3 aylık sizler ne zaman başladınız kullanmaya? Anatomik olarak sıkıntı yaratır mı?
gocebebirbayan neslihanyildiz 6 aylıkken başladık. Mamadusbaby heryöne yenidoğan aparatlıydı fakat çocuk doktorumuz kullanmamıza asla izin vermedi. 6. ayı bekletti 🤷🏻♀️ Bazı çocuk doktorları da bindirilmesini öneriyor ama
neslihanyildiz gocebebirbayan hadi ya bende solomombaby aldım hoşuma da gitti havalar ısınınca çıkaracaktım. O zaman 6 ayda başlayayım bende