Kızlar bebeğimin süt proteinine alerjisi var normal mama içemiyoruz benim sütümle besliyordum fakat artık yetmiyor mama vermek zorunda kalıyorum ama tadı ve kokusu çok kötü istemiyor aç olduğu halde içmiyor aptamiş hipoalerji kullanıyoruz aynı durumu yaşayan var mı bunun tadını nasıl değiştiriyorsunuz nasıl içiriyorsunuz bebeklerinize