Ercannurdan bu gün yataktan düştü benim oğlum da ve bu 3.düşmesi. Artık gerçekten yoruldum yıprandım ve bıktım. Bakıcıya bırakıp çıktım kusma huzursuzluk felan yok bizimkinde çok şükür ama doktor kusma,emmede güçsüzlük normalden fazla huzursuzluk gözde kayma gibi seyler olursa hemen getirin demişti. Ne kadar dikkat edersek edelim bazen önüne geçemiyoruz maalesef 🤦🏼♀️ Kendimi yetersiz hissetmekten ve çalışmaktan yoruldum artık.