Deletedmom484545 Eylulllllll çok kalite bi mama bence ben kullandım prematüre bebeğimi baya toparladı
Eylulllllll Deletedmom484545 inşallah bize de iyi gelir . Doğumu 2980 gram hastane çıkışı 2900 gram idi . Bugün itibari ile 30 günlük ve 4000 gram . Sizce nasıl durumu ( uzamış sarılık vardı 16.7 ile başladık şimdilerde 11 iz . )
Defne-Bade Eylulllllll aptamil prematil var benim de ikizlerim prematüre çok iyi geldi ama 40 gün mü ne kullanmıştım emin değilim doktorunuz söyler.sonra humana ile devam ettim şimdi 6 yı bitirdik 3 aydır evolvia kullanıyorum memnunum.
Eylulllllll Defne-Bade memnun olanları görmek beni çok rahatlatıyor . Çok teşekkür ediyorum yanıtınız icin ☺️🙏🏻