Dilanilhn_ 1.5 aylik kizim bnden kapti ateşini surekli kontrol ediyorum ama yinede korkuyorum bizim gibi omikron olan varmi bebekler nasil atlattı
mysweetbaby Dilanilhn_ çok minikmiş biz de şuan pozitifiz ama 18 aylık benim oğlum.muhakkak doktor takibinde kalın.inşallah atlatır hemen
Ekim-4 Dilanilhn_ ateş sonrasında öksürük oluyor ama anne sütü alıyorsa bol bol emzirin öksürüğe geçmeden sadece ateşle atlatıyor çok şükür birde her gün banyo yaptırın demişti bize doktor
Dilanilhn_ Balbademim3 bnle esim pozitif çıktık kızımda ardından burun akıntısı hapşırık göründü 3 gündür böyle
Balbademim3 Dilanilhn_ geçmiş olsun tekrardan benim bebeğm de covid pozitif çıktı ama eşim ve ben negatifiz. Ondan merak ettim nasıl anladınız diye . Grip gbii geçiriyor benim oğlumda