merve5561 ağlayınca kuruyan beyaz şeydir o canım . Senin deidign hastalığın belirtileri o şekilde değil çok ağır . Gelişme geriliği ,öksürük ,dışkıda koku ,nefes almada zorluk ve akciğer enfeksiyonu . Bunlar olduğu taktirde endişe etmelisiniz ve kesinlikle doktora gittiğinizde bu hastalığı da sorun içiniz rahat eder .