Dilek_5 Yeterli kilo aliyorsa mamaya gerek yok ki. Benim bebegim de yeterince aliyor, önemli olan da bu. Doktorunuz söylemiş zaten. Benim de süt o denli gündüz birikmiyor. Ama birikince çok iciyor diye birsey yok. Önemli olan bebek istedikçe emzirmek, ne kadar isterse o kadar emsin. Böyle böyle süt de artıyor. Bu tek bir ürün solgarın brewers yeast with vitamin b12.