Kızlar 2 ay 17 günluk olduk normalde gece en fazla 2 kez kalkardı 2 gündür 3 4 kere kalkıyo hic kalkmıyorsa 2 gündür ev isleti falan filan ztn cok yorgunum ne uyudugumdan bisey anlıyorum ne yedigimden yani zombi gibi geziyorum suan da gazı var ayagmda sallıyorum kac saattir sizinkilerde mi böyle kafayı yemek üzereyim