Kbrozmn Kızlar merhaba lcwden 2,5 tog uyku tulumu almıştım odamız 20-21 derece oluyor sabaha karşı 19 dereceye iniyor. Sadece zıbın yeterli gelir mi? Tog değeri ideal mi terletmek de istemiyorum
akidesekerii Kbrozmn aynı bizim de 20 derece filan yatak odası 2.5 tog tuluma sadece içine zıbın giydirip yatıyorum hiç terleme olmadı şimdiye kadar
Ayalayay Kbrozmn 20 dereceye 2,5 tog çok gibi . Bizim 21 derece 1.7 tog kullanıyoruz . İçime bişey giydirmeden deneyin su içinde kalmasın
Fata2014 Bnm ev gece 19 lara düşüyor bazen bende 2,5 tog giydiriyorum ama baktığımda bazen soğuk teni o yüzden içine uzun kollu zıbın ve birde üst giydiriyorum altına da çoraplı pijama bazen iyi bazen teni soğuk oluyor
Fata2014 Ayalayay ama ince giydirdiğimde de aklım kalıyor uyku tutmuyor üşüdümü diye denemişliğimde oldu aslında ama