GzmmK Lulemom genel de her gıdanın ardına teklif ediyorum gün içinde de mutlaka ara ara teklif ediyorum zaten aşırı içmiyor
okuyananne222 Lulemom biberona koyun kendisi içmek istediği kadar içer. Kısıtlamayın çok içiyor diye düşünüp
Lulemom GzmmK çok az yiyorlar ya acaba fazla içer bişe olur mu diye korkuyorum. Benimki suluğu görünce saldırıyor baya içiyor. Bende çok doldurmuyorum o yüzden
GzmmK Lulemom ben sorun olacağını düşünmüyorum aslında güzel bir şey içmesi birazı da merak, ara ara değişimleri oluyor endişe etmeyin
Lulemom okuyananne222 sanki ne kadar doldurursam o kadar içecek gibi. 🙄 bende en fazla 20-30 ml falan içmesine izin veriyorum her öğünde
Nurellllaaa Lulemom 100 cc olsa iyi olur ancak öyle vücudun su ihtiyacı karşılanır 6 ay 17 günlüğüz 6. Aydan beri öyle yapıyorum🙂
Daphnethebird Lulemom Benimkj çok az yedigi icin 20 cc falan veriyorum sadece. Püreleri ağzından çıkarıyor sadece yogurt yiyor simdilik.