blub96 benim oğlum özellikle gazdan ağlıyor. Yani uyuyor ama sonra gaz sıkıştığında bas bas bağırarak uyaniyo. Agliyo sürekli. Sab simplex birde relactaz damla kullanıyorum ama en etkili çözümü kimyon çayında buldum ben. Ben çayı içiyorum sonra bebeğimi emziriuorum bebeğim tüm gazını hemen hemen çıkarıyor aralıksız maşallah ilk kez 2.5saat uyudu dün gece. Damlalar çokta etkili değil.
Bi seker kaşığı toz kimyon b çay bardağı sıcak su b küp şeker karıştırıp içiyorum ben. Tortularin cokmeisni bekliyorum ben siz tulbentle suzebilirsiniz