Şöyle söyleyim mesela ben dahil bazı anneler sadece tvyle yedirebiliyoruz bazen. Ya da keyifsiz olduğunda izlemesine izin veriyoruz ama bazı anneler var çocuğu tvnin karşısına bırakıp ev işini, yemeğini vs yapıyor o zaman etkiliyor işte. Ben doktorumuza sordum beni ve oğlumu bildiği için izletebilirsiniz dedi ama dediğim gibi izletmek var izletmek var. Uyaran eksikliği olabilir, otizm sonradan olmaz.