busra37 Benim kızımında erken kabardı, salyası başladı, herseyi sizin dediğiniz gibi ağızındaki götürdü. 3 aylıkken başladı, doktor dişler yolda dedi ama 8 buçuk aylık oldu hala ne gelen var ne giden 😂 salya, kasıntı, kabarıklık hala var ama gelmiyorlar biturlu 🤷🏻♀️🙄