KuzeyinAnnesii Ac den nutripro 1 e geçiş yaptım ama her biberon bitiminde bebeğin oluk oluk kusuyor bu durumu yaşayan oldumu çözümü nedir ac den çok memnundum bu neden böyle yaptı anlamadım
deletedmom4842 KuzeyinAnnesii Benim oğlum bütün mamalardan sonra kusuyor aptamil sma evolvia ama en iyisi evolvia oldu onunla devam ettik
Emine KuzeyinAnnesii bizde ac den nutripro ya geçmiştik ama öyle bi sorun yaşamadık doktorunuza sorup başka mamaya mı geçseniz acaba
deletedmom4842 Ebrarkutay şeker oranı yüksek olan aptamil ben çok araştırdım ayrıca hepsini içiyor benim oğlum ayırt etmiyor araştırmalarım sonucu da en iyi ve kaliteli mamayı evolvia buldum
Kbrmlk Biz de hipp combiotic den evolvia nutriproya geçtik dediğiniz gibi mama bitince birden kusuyor. Mama değişikliğinden kaynaklanıyor olabilir mi ki 😕
KuzeyinAnnesii Kbrmlk 1 haftadır aynı bende mama değişimi diye düşündüm ama artık alışması gerekmez miydi
Ayla35 KuzeyinAnnesii. Çok zor valla bizde kaç aydır çekiyoruz ama bu sefer ki daha ağır bu sanki patlatacak gibi artık 😕