bukaga Kızlar böyle bir şey oldugunu nasıl anladınız usg çektirdim 1.5 aylıkken sorun yoktu ama kalca cıkıgının belirtileri nelerdir ?
Pnarr94 bukaga Us de anlaşılıyor. Sağlık ocağında doktorda muayene etmişti bizi 1 aylıkken ama değişik bir durum hissediyorsanız bi ortopediye çıkın
bukaga Sezinnur usg cektirdim sorun yok 1.5 aylıkken ve 4 aylıkken cektirdm 2 ortapedi doktoruna elle kontrol ettirdm ama süt emerken bacağını acıyor bi cıt sesi geliyor eklemden ondan süphelendm
bukaga Pnarr94 usg cektirdim sorun çıkmadj kuzu hemde 2 kez 1.5 aylıkken ve 4 aylıkken cektirdm 2 ortapedi doktoruna elle kontrol ettirdm ama süt emerken bacağını acıyor bi cıt sesi geliyor eklemden ondan süphelendm
Sezinnur bukaga içiniz rahat etmiyorsa röntgen çektirin birde. Usg de yanılma payı olabiliyor. Genetik birinde varsa zaten peşini bırakmayın. Bende vardı kızımda da çıktı.
Irmakprensesinannesi bukaga ayağını kalçadan hareket ettirirken acır ağlar yürümeden zorluk yaşar iki ayak arası kısa gibi durur
bukaga Irmakprensesinannesi heh bunu deneyeyim, daha yürümeye başlamadı o yüzden anlamıyorum tam ama du acımayı deneyeyim
Sezinnur bukaga düzeldi şükür pavlik bandajla. Ama çok doktor gezdik çok ugrastik malesef biri çıkık var diyo biri yok diyo falan doktorlar umursamıyor mu anlamıyor mu bilemedim. İyi araştırıp iyi bir doktor bulmak lazım.