Siz büyük ihtimal pozitifisiniz cünkü 2 hafta önce benimde hiç birşeyim yokken birden sesim kısıldı sonra halsizlik ve arkasına yüksek ateş başladı sonra vücut ağrısı eklendi çok ağır geçirdim 10 günde iyileştim, bebeğim meme etmemesine rağmen ve sesim kısıldığı andan itibaren maske takmama rağmen ona da geçti 8 9 saat mama içmedi uyku uyumadı durmadan ağladı yani normalinde olmayan şeyler oldu çok tuhaftı sonraki gün aşırı huzursuzdu ve ateşlendi 38.6 ile eşim doktora götürdü eşim negatifti. Ciğer filmi temiz çıktı çok şükür huysuzluk ve ateşle atlattık biz. Calpol ve fitil verdi doktor. Mutlaka sık sık ateş ölçümü yapın fitil çok iyi geliyor. Ateşlenirse negatif biri varsa anneniz vs bebeğinizi doktora götürsün öksürüyorsa ciğer filmi kesinlikle çektirin.