Yigitalpinnannesi Kızlar burada oğlunu sünnet ettiren var mı hangi bölümden randevu almam gerekiyor çocuk cerrahi mi ve doktor tavsiyeniz var mı
Ogretmen_anneeee Yigitalpinnannesi ben sırf bu yüzden sünnetçiye bile yaptırmadım tabiki sizin kendi tercihiniz … a life hastanesinde dikişli sünnet yaptırdım saglıklı olsun eski usul şekilde ve amelyiathane de steril ortam da olsun diye
Yigitalpinnannesi Ogretmen_anneeee hadi ya evde de yaptırmak istemedim hastane ortamı olsun istedim ama hala mı yapılmıyor ki
Ogretmen_anneeee Yigitalpinnannesi evde yaptırmayın lütfen özel bi hastane de ameliyathane de yaptırın hijyenik steril olsun .ben 1 ay önce yaptırdım yapılmıyordu devlet hastanelerinde hiçbirin de
Yigitalpinnannesi Ogretmen_anneeee ne kadardı ücreti evde 500 tl den başlıyor ve evde de yaptırmak istemiyorum hastane ortamı olsun istiyorum 11 günlük bebeğim şuan 40 çıkmadan yaptırmak istiyorum
Ogretmen_anneeee Yigitalpinnannesi dikişli sünneti cerrah yaptığı için 1500 e yaptırdık canım . Klipsli sünnetler 600-700 TL idi ama onu sünnetçiler klinikte de yapıyor
Zebe Hangi semttesiniz? Evet devlet hastaneleri yapmıyor. Sadece ameliyat gerekiyorsa (örn: testis indirme) ameliyat ederken sünnet de yapıyorlar
Yigitalpinnannesi Zebe evet bize heryer uzak aslında 😂 hastaneden memnun kaldınız mı ne kadar ücreti önemli olan bunlar çünkü her hastane uzak bizim için 🙂
Zebe Yigitalpinnannesi 2020de sincan sevgi polikliniğinde 500₺ yaptırmıştık (2 aylık) . 1 ay sonra 2.oğlum doğacak inşallah onunkini de hemen aynı yerde yaptıracağız. Geçen hafta aradığımda 700₺ olmuştu. Çok memnun kaldık. Tertemiz bir yer. Dikişli değil bu arada klipsli yapıyorlar
Yigitalpinnannesi Zebe yaptırdıktan sonra herhangi bir sorun oldu mu benim ilk çocuğum kız o yüzden hiç tecrübem yok çevremde de hep kız olunca neler tavsiye edersiniz nelere dikkat etmek gerekiyor sonrasında
Zebe Yigitalpinnannesi ilk gün biraz ağlamaklı geçiyor ama hemen alışıyor bebek. Birkaç gün sonra hem kontrol hem de klipsi çıkarmak için gidiyorsunuz. O kadar😌
Yigitalpinnannesi Ogretmen_anneeee bende klipsli sünnete daha yatkınım yani diğerinden daha az sorunlu olduğunu okudum o yüzden çevremde de hiç yok ki sorup öğreneyim hangisi daha iyi bilmiyorum 😁
Ogretmen_anneeee Yigitalpinnannesi canım ben dikişli tavsiye ederim hem eski usul daha güvenilir hemde klipste memnun kalan da var kalmayan da var . Bizim hemencecik iyileşti 47 günlüktü yaptırdığımız da 🙂
Yigitalpinnannesi Ogretmen_anneeee kanama falan oldu mu netten baktığımda kanama olma ihtimali tekrar dikiş ihtimali falan yazıyor klipslide bu olmuyormuş bu biraz korkuttu açıkcası