Benim kızım da 3 aylık, 10 gündür falan habire yumruğunu yiyor, emziği çıkarıp yumruk yemeye bayılıyo, şapır şapır sesler çıkarıyor 😂😂 salyalar da akmaya başladı, hemşireye sordum dişe kendini hazırlıyor normal dedi. Bir de ellerini bu ayda tanıdığı için ağzına götürerek daha çok tanıyormuş 😂