Deletedmom00881 çok tatlı ya 2-3 yaşlarındaydı siveli konuşuyor doğal olarak aşırı tatlı oluyor. Biz İstanbul’da doğup büyüdüğümüz icin pek bilmeyiz anneanne dededen duyduğumuz kadar .
Dedem rahmetli, Peşkoyu yaktunuz mi derdi
sobayi yaktınız mi.
anneannem kızınca ; çaruk suratlii fuşki yiyen derdi 😅
Çarık (ayakkabı) suratlı, 💩 (tezek) yiyen