Gecen sene dogum yaptim oglum 9 aylik oldu, eşim süt parasi icin başvurusu yapti ve 9 ay sonra yani bugun 232₺ yatmiş, internette baktigimda 2 sene kadar 232₺ üzerinden ödemeler yapilmaktadir diyor kafam cok karisti şimdi 2 sene boyunca her ay mu 232₺ yatacak yoksa bi seferlikmi? Siz süt parasi aldinizmi?