Benimde oglum 4 ay 21 günlük. Dogumdan sonraki ilk 15 günde 9 kilo vermiştim , kalanini da verdim. Hatta hiç yemediğim kadar yiyerek. Ozellikle çikolata hastası oldum neredeyse :) Bende bunu emzirmeye bağladım. Belkide bünye meselesi sadece . Verirsiniz inşallah