9 aylık bebeğim çarşamba günü kızamık aşısı oldu ve perşembe gününden beri 6 gündür asla hiçbir şey yemiyor. En sevdi şeyleri bile ağzına koyduğumuzda sadece tutuyor. Günde toplam en fazla 4-5 kaşık yemek ve su ile günü tamamlıyor. Bu arada emmiyor. Sütü de sağarak kaşıkla ya da kaşık mamasına katıp veriyordum şuan oda yok. Allah aşkına çaresi var mı 1 hafta olacak resmen aç yaşıyor. Emse ya da mama alsa bu kadar sorun etmeyeceğim. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Aşı böyle bir şeye sebep olur mu. Hiç dişi yok bu arada. Ama diş belirtisi de yok.