Kızlar 25 günlüğüz biogaia ve nurse harveys veriyorum öğlen saatlerinde. Dün başladım nurse harveyse. Dün 1 bugün sabahta 1 olmak üzere 2 kere kakasını yapabildi ama normalinden daha çok inliyor ve ıkınıyor. İlaç etkisini henüz göstermedi büyük ihtimal ama neden kakayı yapamıyor çok ıkınıyor. Ve bu gaz damlasını 15 damla dediler şimdi 5 damla versem akşamda 10 damla versem parça parça olur mu?