simiyyy ben baştan blw yapmadım, sadece meyve filesi veriyordum eline. Çünkü boğazında kalmasından çok korkuyordum, ben yedirirken bile öksürmesi çok oluyordu. O da tam 9 aylıkken ağzına bir şey götürmeyi bıraktı. Elini dahi götürmüyordu, pet şişenin içine fındık dolduruyorduk beraber (oyun) asla ağzına götürmüyordu findiklari bile. Bu oral dönemin kısa sürmesi ile ilgili deniyor ama tek bu belirtiyle de oral dönemi bitti diyemeyiz. Önüne koyunca asla yemedi bu dönemde, bazen suyu bile benim vermemi istiyordu pipetli bardağı tutmamı? 15 aylıktı hala böyle devam ediyordu bir gün eve gelen misafir hadi sen kendin ye dedi, o şekilde 15 aylıkken ağzını bulmakta çok çok zorlanarak brokoli yedi. Devamı da öyle geldi alıştı yemeye devam etti.
Sonuç, zorlamamak gerekiyor sanırım.
Başka şeyleri ağzına götürüyor mu? Oyuncakları vs