Damla81 Merhaba Anneler bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz? Yatağına koyup bırakıyormusunuz yada sallıyormusunuz?
Senaasd Damla81 valla canı nasıl isterse bazen memede bazen sallayarak bunu kendi keyfine göre karar veriyorum çok ağlıyorsa sallayarak keyfi iyiyse zaten memeyle oyalanarak uyuyuor
mamanveutdormir Damla81 5 aylık oldu kızım ama 4 aylıkken yatağına oynasın diye koyduğumda uyumuş olarak buluyordum aynı şeyi gece yapmak istediğimde ağlıyordu. ayakta hafif sallayarak uyuyor
Gokce91 Memede uyuyor yatağa koyunca uyandığı için bir iki saat kucağımda🤪 ben de film izliyorum napim 🙈
Balcicek1 Gokce91 boynum sırtım tutuluyor siz yastık falan koyuyor musunuz arkanıza boynunuza nasıl yapıyorsunuz
Redpepper Aydan beri emzikle kendi uyuyor yatağında, elini tutup başını okşuyorum biraz yanında ❤️ 5,5 aylığız şuan