Senaasd Kızlar solomombaby kanguru kullanan var mı aranizda? Veya hangi marka kullanıyorsunuz bana ergonomik kanguru lazım da
Patateskoftesi Senaasd baby plus discovery kanguru kullaniyorum 2aylikkeb almistim suan 9 ayligiz cok memnumum
Belosunannesi Senaasd oğlumda almıştım 1 aylıkken onda kullandım 1 yaşına kadar şimdi kızımda kullanıyorum 2 ayligiz solomombaby hiç yıpranmadı bile
bireylul Senaasd aa afedersin canım şimdi baktım mamadusbaby benimki ama ondan da çok memnunum ergonomik,istersen aldığım linki bırakabilirim ☺️