Bebekbebek1 geçen yaz gündüzleri atlet tarzı tulumlardan giydirdim. Eylül doğumluyuz. Akşamları da tişört tayt, ya da şort çorapla. Serin ise hırka tarzı şeyler. İç zıbınları kısa alın. Ama gündüz tek zıbın yeterli oluyor. Tulumları da kısa kollu alın. Takım alacaksanız şortlu taytlı ya da ince eşofman tarzında alın. Bir tane ince hırka da alın yeter