Merhaba anneler, benim oğlum 5.5 aylık doğuştan tek testisi inmedi usg çekildi karnının içinde kalmış. Bu sebeple bi süre sonra ameliyat olacak. Çok endişeliyim daha önceden basına gelen ameliyat olan var mı? Süreç nasıl işliyor? Zor bi ameliyat mı, iyileşme süreci nasıl, bebeğiniz ne kadar etkileniyor, ameliyat ücretleri nedir, sünneti aynı anda yaptırsak mı gibi sorular var kafam da 🥴