Kbrbisi28 Benim kizimin ismi mihrinaz gulsum aslinda gulsum ismini ben istememistim ama esim israr etti
Yerfistigininannesi Kbrbisi28 benim ilk kizimjn adı amine gulsum ona uyumlu olsun istiyorum gulsum ismini cok severim
Yerfistigininannesi Mommysharkdoodoodoodoo hayir ilk kizimin adi amine Gülsüm aslında 😊 ona uyumlu olsun istedim
Mommysharkdoodoodoodoo Yerfistigininannesi öyleyse diğerine de annenizin adını koyun diyecektim. O zaman gülce, Gülderen, gülse, gülefsun gibi gülle başlayan isimler bakabilirsiniz. Ya da Özüm gibi sonu aynı olanlara.
Kbrbisi28 Yerfistigininannesi benim istemedigim birinin ismi oldugu icin kizdim eşime aslında ben isim guzel aslında ama ben genelde mihrinazı kullaniyorum
Yerfistigininannesi Yica özüm kendim anlaminda mesela napiyosun diye sorsan öz özüme oturmuşum derler kendi kendime yani 😂 yada güzel bi is yapsa öz özüme kurban olum derler 😂