Oykuuuuuu bıtanem benım cocukda oldu ılk dıgudugunda aglatmıcaksın dr dedı hemen kostum yanına hıc aglamasına ızın vermedım yanı aglayınca o fıtık buyuyo yukarı kalkıuo o yuzden kalkmasınkı hemen ınsın aglatma gazı varsada fıtık yukarı cıkar gaz damlasını sakın ıhmal etme uc aya gecer dedı dr genell ceraha goturun dedı cocuk cerahısı pardon goturduk bır yasa kadar gecer mudahale etmeyın dedı gecmese amleyat sukur uc aya gectı ızulme ama dıkkat et yanı