Bizde de aynı durum var yani kakası mukuslu. Ama doktor diyete gerek yok başka bi rahatsızlığı olmadığı için dedi. Zaten alerji birimine gidip neye alerjisi var onu belirlemek gerekiyormuş. Yoksa biz herşeyi beslenmede kesersek bu sefer süt azalıyor ve kalitesi düşüyormuş. Boşu boşuna alerji yapmayan besinleri de alamamış oluyormusuz. Bu nedenle doktorum takip et eğer artma vs olursa o zaman alerji birimine göndericem dedi.