Yesimgulcakir
[bilinmeyen] ben en geç 3 saatte bir zorla uyandırıp emziriyorum canım çünkü kan şekerleri düşüyor 19 Gunluguz bızde
PoyrazEfem
Saatte bir çünkü saatte bir uyanıyor sadece memede susuyor :(
deletedmom4842
[bilinmeyen] 3 saati geçirme bence
Hatice3
[bilinmeyen] benim bebeğimde 28 günlük canım bende gece 2 kez emziriyorum kendisi uyanıyor acıkınca 3 saati geçmiyor ama 12 de yatırıyorum 3 gibi uyanıyor sonra 1 saat uyanık kalıyor sonra 6 buçuk 7 de uyanıyor
Gorursensoyle
[bilinmeyen] 24 günlükken hatta 40ına kadar 2 saatte bir uyandırdım besledim ben ce sen de öyle yap kilo alımı için gece beslenmesi çok önemli
Hatice3
[bilinmeyen] daha rahat oluyor canım sabah çok uykusuzluğum olmuyor tabi bazen saatler tutmayabiliyor
Deletedmom006
[bilinmeyen] peki her uyandirdiginiz da emiyormuydu. Bizim bebek kuvezde 35 haftalik dogdu henuz bes gunluk. Uc saatte bir yemek veriyorlar 😪🙄sarilik oldu yemeyi bilmiyor zaten. Emme refleksi cok zayif. Yeni yeni ogreniyor