smeyyed kızlar ya ben eskiden oraya çok gidiyodum ama uzun zamandır hiç gitmedim bebekler için güzel şeyler var mı gideniniz var mı? yaz alışverişi yapacağım lcwden alıyorum her şeyi ama oraya da bakasım geldi
Busramaden smeyyed gecen hafta gıtttım hıc bısey yoktu 🤦♀️ Sureklı gıdıp takıp etmek gerekıyo onceden cok guzel seyler oluyodu ama artık her zaman olmuyo
Deletedmom0099 smeyyed bu hafta gittim canım ben. öyle doğru düzgün dışarıda giydirmelik takım ararsan 80-90 lira civarında ama benim gibi evde giydirmelik şeyler bakarsan baya uyguna geliyor. takım 20 tl takım 20 tl parça 10 tl tanesi 2,5 takım 10 tl parça 5 tl tokaların hepsi de 45 tl tuttu
Tugcece smeyyed bende bu hafta baktım ama pek bir şey bulamadım çok geç gittim diye de olabilir ama kışlık parçaları parça 10 TL satan vardı karıştırmak gerek.
smeyyed Busramaden aaaa hadi yaaa😔😔 acaba hangi pazarlarda güzel şeyler var pazar gezmeyi çok özledimmmm😃
Cgdmltr93 Deletedmom0099 ne güzel şeyler varmış. Alıp bize de yollayın kargoyla 🤭🤗 eskiden Pendik’te otururdum ne güzel şeyler alırdım şimdi çooook uzaktayımmm
Tugcece Deletedmom0099 AA çok güzel şeyler bulmuşsunuz ben gittiğimde pek göremiyorum ya böyle şeyler pek karıştırmıyorum herhalde🤭🤭
Deletedmom0099 smeyyed evet canım baya uyguna şeyler var 5 liraya zıbınlar falan da vardı hatta ama biz tuvalet eğitimine başlıycaz diye almadım bu attıklarımın çoğunu giriş tarafından aldım çarşı yönünden gelirken girilen taraftan
smeyyed Deletedmom0099 ay çok teşekkür ederim sahildeki pazarı diyorsunuz dimi otobüs durağının yanındaki
Deletedmom0099 Cgdmltr93 ay o kadar kalabalık ki resmen insanların arasına kaynak yaparak alabildim bunları da 🙂 dibinde olmama rağmen 4-5 ayda bir gidiyorum kalabalık yüzünden 😂 nereye taşındınız 🙈
Cgdmltr93 Deletedmom0099 şuan manisadayım 🙁 yazdan yaza anneme geliyorum o zaman alırız inşallah. Ama bunlar kışlık. Çok güzelmiş
smeyyed Deletedmom0099 acaba sabah 9-10 gibi gitsek yine çok mu kalabalık olur çünkü bebekimle gidicezz
Deletedmom0099 Cgdmltr93 baya uzağa gitmişsiniz 🙂 evet seneye için aldım kim bilir fiyatlar nasıl uçar önümüzdeki yıl 😥
Smyy61 Pazar dibmde yürüme 15 dakikalk mesafe ama ben en son hamileyken gittim 1 yıl olcak nerdeyse gitmeyeli😅
Smyy61 Deletedmom0099 şimdi soktunz aklma pazarı cumartesi gününe oğlanı anneme kitleme derdne düştüm😂
Deletedmom0099 smeyyed yok o saatte daha sakin olur biz 12den sonra gittik o saatten kapanana kadar bayağı kalabalık oluyo