Demet_k Kullananan varmı arkadaşlar dün aldık ama bazen sanki yanlış ölçülüyo ve alnının farklı yerlerine tutunca farklı sonuç veriyo. Kalibrasyon yapmak gerekiyomuş sanırım. Kullanan varmı bu markayı
Banaannede Demet_k ben de kullanıyorum memnunum. Alnı kafası aynı sıcaklık olmaz zaten. Ha 0.1 derece farklar illa olacaktır
Demet_k Brutal-Betty ben de ordan aldım. Ama alnının farklı yerlerine tutunca farklı sonuçlar veiryo sizde de öylemi