Kızlar kızım 20 aylık tam normalde uyku duzenımız cok iyiydi ama son 10 gundur uyurken uykuda zorlanma ve uyanmayab kizim saat basi uyanip beni ee ee yap yanimda yat diyor haliyle 10 gundur nevrim sasti uykusuzluktan hic boyle degildi uyku gerilemesi oluyormu bu zamanlarda bana asiri duskunlesmeye basladi surekli kucagina allar surekli yanimda oturlar surekli gece uyanip anne anne diye aglamalar basladi kisacasi onceden boyle bisey yoktu yatardi sabaha anca uyanirdu inanilmaz huysuzlasti surekli aglayarak biseyleri yaptirmaya calisiyor sizde durumlar nedir bu sekilde olan bebisleriniz varmi