Merhaba kizlar kızım bugün üç aylık oldu rutin kontroller sırasında sağlık ocağında kilo alamadığını gördük yani aslında kilosu normalmiş ama ayda sadece 150 Gr almış üç dört gün ateşlendi biraz halsizlik oldu ama bununla ilgisi olduğunu düşünmüyorum hamileyken tiroid çıkmıştı hızlı çalışan ve ilaç kullandım halada geçmedi ilaca devam ediyorum sütum var aslında bu ilacın vitamini alması gibi bişey varmı acaba bilgisi olan varmi anne sütünü artırıcı damla aldım hemen başladım galactago nasıl biraz düzensiz yazdım ama anca oldu kusura bakmayın inşallah kendimi ifade edebilmisimdir.