memilo merhaba ben 2 buçuk ay çektim, 2 aylıkken başladı 4,5 aylıkken kendi artık isteyerek içti, bu süre içinde başta biberonla verdim sonra farkettim ki biberona alışıp beni hiç istemedi, sonra biberonu kestim, gündüz neredeyse hiç emmediğini bilirim, uykuluyken emzirirdim, gece çok daldığında verirdim, duşta denedim 3 defa güzel emdi ama ben her defasında yapamadım duşu deneyin, aç kalınca uykusunda mecbur içiyordu, ama biraz kendine gelse hemen memeyle savaşıp bırakıyordu o yüzden uykulu olmaıs önemli, 4-4,5 civarı kendi kendine acıktığında belli edip istemeye başladı o kadar güzel bir duyguydu ki, ben mama ya da biberon vermedim 400 gr aldı ama doktor sorun etmediği için takviye yapmadık, en sonunda geçti, inşallah sizin de geçer